Beşikdüzü Meslek Yüksekokulu

BBYA Program Performans Yönetimi

Amaç:
Eğitim-öğretim, paydaş ilişkileri ve kalite süreçlerinin etkinliğini ölçmek, sürekli iyileştirmeyi sağlamak.

1. Performans Alanları ve Göstergeler

Performans Alanı

Ölçüt

Gösterge

Sorumlu Birim

İzleme Sıklığı

Eğitim Kalitesi Ders içeriklerinin güncellenme oranı   Program Başkanı, Öğretim Elemanları Yılda 1
Eğitim Kalitesi Öğrenci memnuniyeti anket sonuçları   Program Başkanı, Öğretim Elemanları Yılda 1
Uygulamalı Öğrenme Staj yapan öğrenci oranı   Program Koordinatörü Her dönem
Akademik Gelişim Akademik etkinliklere katılan öğretim elemanı sayısı   MYO Yönetimi Yılda 1
Akademik Gelişim Eğitim seminerleri   MYO Yönetimi Yılda 1
Paydaş İş birliği İş dünyası ile yapılan toplantı sayısı   Bölüm Temsilcisi Yılda 1
Paydaş İş birliği İş dünyası ile yapılan protokol sayısı   Bölüm Temsilcisi Yılda 1
Kalite Güvencesi Geri bildirim değerlendirme raporlarının hazırlanması   Kalite Komisyonu Yılda 1
Kalite Güvencesi Düzeltici faaliyet oranı   Kalite Komisyonu Yılda 1
Mezun Başarısı Mezunların istihdam oranı   Bölüm Temsilcisi 2 Yılda 1
Mezun Başarısı Memnuniyet anketi sonuçları   Bölüm Temsilcisi 2 Yılda 1

2. Değerlendirme ve İyileştirme Süreci

  • Her akademik yıl sonunda performans göstergeleri analiz edilir.

  • Eksik görülen alanlarda düzeltici ve önleyici faaliyet planı hazırlanır.

  • Sonuçlar MYO Kalite Komisyonu’na raporlanır ve bir sonraki dönem planlamasına dâhil edilir.

3. Beklenen Sonuç

Bu plan ile Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programı, eğitim kalitesini sistematik biçimde izleyerek sürekli gelişimi sağlamayı, paydaş memnuniyetini artırmayı ve ulusal–uluslararası düzeyde rekabetçi bir yapıya ulaşmayı hedeflemektedir.

Menüyü Kapat