Pazarlama Programı :::
BPAZ Program Çıktıları
|
P.Ç-1 |
Pazarlama alanı ile ilgili temel düzeyde kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahiptir ve kullanır. |
|
P.Ç-2 |
İş hayatında ihtiyaç duyacağı genel matematik, bilgi ve iletişim teknolojileri ve temel istatistik bilgisini yapay zekâ teknikleri ile birlikte kullanarak elde etmiş oldukları bilgileri iş süreçlerine uygular. |
|
P.Ç-3 |
Kariyer yönetimi ve yaşam boyu öğrenme konularında genel kültür ve tarih bilinci ile farkındalık yaratarak sürekli eğitim ve kendini geliştirme felsefesini benimsemelerini sağlar. |
|
P.Ç-4 |
Güncel pazarlama yaklaşımları doğrultusunda perakende sektöründe mağaza yönetimi, satış teknikleri, müşteri ilişkileri yönetimi ve pazarlama iletişim tekniklerini uygular. |
|
P.Ç-5 |
Dijital pazarlama, reklam, müşteri ilişkileri yönetimi, ürün ve marka yönetimi kavramlarını bilir, e-ticaret süreçlerini satış teknikleriyle birleştirerek iş yaşamında uygular. |
|
P.Ç-6 |
Satın alma süreci kapsamında tüketici davranışlarını bilir ve bu davranışların nedenlerini araştırma yöntem ve tekniklerini kullanarak analiz eder. |
|
P.Ç-7 |
İşletme yönetimi, girişimcilik, halkla ilişkiler, kongre ve fuar organizasyonu, kalite yönetimi, lojistik ve tedarik zinciri yönetimi süreçlerini bilir ve uygular. |
|
P.Ç-8 |
Türk dili ve bir yabancı dili sözlü ve yazılı etkin iletişim kuracak derecede bilir. Alanındaki bilgileri takip ederek mesleki yabancı dilini kullanır. |
|
P.Ç-9 |
Teorik ve uygulamalı pazarlama, pazarlama mevzuatı, ekonomi, ihracat ve gümrük mevzuatları ile etik kavramlarını bilir; bunları ulusal ve uluslararası pazarlama alanında uygular. |
|
P.Ç-10 |
Pazarlama araştırmalarına yönelik yöntem ve teknikleri kullanarak problemleri saptar, tanımlar, veri toplar, analiz eder ve çözer; bu amaca uygun yapay zeka tekniklerini de içeren yöntemleri seçer, uygular ve yorumlar. |









