Beşikdüzü Meslek Yüksekokulu

BPAZ Program Çıktıları

P.Ç-1

Pazarlama alanı ile ilgili temel düzeyde kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahiptir ve kullanır.

P.Ç-2

İş hayatında ihtiyaç duyacağı genel matematik, bilgi ve iletişim teknolojileri ve temel istatistik bilgisini yapay zekâ teknikleri ile birlikte kullanarak elde etmiş oldukları bilgileri iş süreçlerine uygular.

P.Ç-3

Kariyer yönetimi ve yaşam boyu öğrenme konularında genel kültür ve tarih bilinci ile farkındalık yaratarak sürekli eğitim ve kendini geliştirme felsefesini benimsemelerini sağlar.

P.Ç-4

Güncel pazarlama yaklaşımları doğrultusunda perakende sektöründe mağaza yönetimi, satış teknikleri, müşteri ilişkileri yönetimi ve pazarlama iletişim tekniklerini uygular.

P.Ç-5

Dijital pazarlama, reklam, müşteri ilişkileri yönetimi, ürün ve marka yönetimi kavramlarını bilir, e-ticaret süreçlerini satış teknikleriyle birleştirerek iş yaşamında uygular.

P.Ç-6

Satın alma süreci kapsamında tüketici davranışlarını bilir ve bu davranışların nedenlerini araştırma yöntem ve tekniklerini kullanarak analiz eder.

P.Ç-7

İşletme yönetimi, girişimcilik, halkla ilişkiler, kongre ve fuar organizasyonu, kalite yönetimi, lojistik ve tedarik zinciri yönetimi süreçlerini bilir ve uygular.

P.Ç-8

Türk dili ve bir yabancı dili sözlü ve yazılı etkin iletişim kuracak derecede bilir. Alanındaki bilgileri takip ederek mesleki yabancı dilini kullanır.

P.Ç-9

Teorik ve uygulamalı pazarlama, pazarlama mevzuatı, ekonomi, ihracat ve gümrük mevzuatları ile etik kavramlarını bilir; bunları ulusal ve uluslararası pazarlama alanında uygular.

P.Ç-10

Pazarlama araştırmalarına yönelik yöntem ve teknikleri kullanarak problemleri saptar, tanımlar, veri toplar, analiz eder ve çözer; bu amaca uygun yapay zeka tekniklerini de içeren yöntemleri seçer, uygular ve yorumlar.

Menüyü Kapat