Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı
BÜRO HİZMETLERİ VE SEKRETERLİK BÖLÜMÜ
- Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı
Programın Misyonu
Evrensel değerleri benimsemiş, Ülkemize ve insanlığa yararlı, çağrı merkezi hizmetleri alanında çağın gerektirdiği donanımlara sahip, yenilikçi bireyler yetiştiren öncü bir program olmaktır.
Programın Vizyonu
Mesleki eğitimin gerektirdiği çağrı merkezi hizmetleri alanında bilgi, beceri ve mesleki gelişmelerde yüksek standartlara sahip, yeniliklere ayak uydurabilen, bilgiye ve teknolojik gelişime önem veren, mesleğinin sosyal, etik ve ekonomik boyutlarının ve sorumluluğunun bilincinde olan bireyleri sektöre kazandırmaktır.
Yönetim:
- Bölüm Başkanı: Öğr.Gör. Hamza CORUT
Akademik Personel
Program Tanıtımı için tıklayınız
Bologna Ders Bilgi Paketi için tıklayınız
Öğrenci İşleri-Sıkça Sorulan Sorular için tıklayınız
Onaylı Ders İçerikleri için tıklayınız
(Öğrencilerimiz, resmi işlemlerinde onaylanmış ders içeriklerini kullanabilirler)
DGS İle Geçiş Yapılabilecek Lisans Programları için tıklayınız
Sınavsız İkinci Üniversite için tıklayınız
Eğitim Öğretim Geçiş İşlemleri için tıklayınız
Yükseköğretim Girdi Göstergeleri (YÖKAtlas) için tıklayınız