Beşikdüzü Meslek Yüksekokulu

Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı

BÜRO HİZMETLERİ VE SEKRETERLİK BÖLÜMÜ

  • Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı

Programın Misyonu

Evrensel değerleri benimsemiş, Ülkemize ve insanlığa yararlı, çağrı merkezi hizmetleri alanında çağın gerektirdiği donanımlara sahip, yenilikçi bireyler yetiştiren öncü bir program olmaktır.

Programın Vizyonu

Mesleki eğitimin gerektirdiği çağrı merkezi hizmetleri alanında bilgi, beceri ve mesleki gelişmelerde yüksek standartlara sahip, yeniliklere ayak uydurabilen, bilgiye ve teknolojik gelişime önem veren, mesleğinin sosyal, etik ve ekonomik boyutlarının ve sorumluluğunun bilincinde olan bireyleri sektöre kazandırmaktır.

Yönetim:

Akademik Personel

 

Program Tanıtımı için tıklayınız

Bologna Ders Bilgi Paketi için  tıklayınız

Öğrenci İşleri-Sıkça Sorulan Sorular için tıklayınız

Onaylı Ders İçerikleri için tıklayınız

(Öğrencilerimiz, resmi işlemlerinde onaylanmış ders içeriklerini kullanabilirler)

DGS İle Geçiş Yapılabilecek Lisans Programları için tıklayınız

Sınavsız İkinci Üniversite için tıklayınız

Eğitim Öğretim Geçiş İşlemleri için tıklayınız

Yükseköğretim Girdi Göstergeleri (YÖKAtlas) için tıklayınız

Menüyü Kapat