Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
- Pazarlama Programı
Programın Misyonu
Evrensel değerleri benimsemiş, Ülkemize ve insanlığa yararlı, pazarlamacılık alanında çağın gerektirdiği donanımlara sahip, yenilikçi bireyler yetiştiren öncü bir program olmaktır.
Programın Vizyonu
Mesleki eğitimin gerektirdiği pazarlamacılık alanında bilgi, beceri ve mesleki gelişmelerde yüksek standartlara sahip, yeniliklere ayak uydurabilen, bilgiye ve teknolojik gelişime önem veren, mesleğinin sosyal, etik ve ekonomik boyutlarının ve sorumluluğunun bilincinde olan bireyleri sektöre kazandırmaktır.
Programın Temel Değerleri
Adalet ve liyakat, Temel hak ve hürriyetlere saygı, Türkiye Cumhuriyeti’nin temel değerlerine bağlılık, Evrensellik, Bilimsel ahlak ve kurumsal kimlik, Dürüstlük, şeffaflık ve hesap verebilirlik, Toplam kalite yönetimi ve üretkenlik, Hoşgörü ve alçak gönüllülük, Özgürlük ve sorumluluk, Özgüven ve disiplin, Doğaya ve çevreye saygı, Toplumsal sorumluluk ve paylaşım, Öğrenci merkezli yönetim anlayışı, Hayat boyu öğrenme
Programın Amaç ve Hedefleri
A-1: Yükseköğretimde eğitim-öğretim faaliyetlerinin ulusal/uluslararası standartlara taşınması ve sürdürülebilir olmasının sağlanması.
- H-1.1 Eğitim programlarının niteliğini artırmak
- H-1.3 Öğretim elemanlarının niteliğini geliştirmek ve sürdürülebilir hale getirmek.
- H-1.4 Ulusal ve uluslararası düzeyde değişim programlarını yaygınlaştırmak.
A-2: Bilimsel araştırma ve geliştirme faaliyetlerinin güçlendirilmesi.
- H-1.1 Bilimsel araştırma çıktılarının nicelik ve niteliğini artırmak.
- H-1.2 Ulusal, uluslararası ve kurumsal bilimsel araştırma projelerinin sayısını arttırmak, proje kültürünün yaygınlaştırılmasını sağlamak.
- H-1.3 Akademik personele yönelik bilimsel araştırma imkân ve desteklerini geliştirmek.
- H-1.4 Öğrencilerin bilimsel araştırma yapma, yenilikçilik ve girişimcilik becerilerini geliştirmek.
A-3: Paydaşlarla iletişim ve etkileşimin geliştirilmesi.
- H-1.3 Paydaşlarla birlikte toplumsal duyarlılığın artırılmasında üniversite-paydaş iş birliğini geliştirmek.
- H-1.4 Öğrencilerin sosyal ve kişisel gelişimlerini desteklemek.
Bölüm Organizasyon Şeması için tıklayınız
Bölüm Paydaş Önceliklendirme Tablosu için tıklayınız
Bölüm Komisyon Toplantıları için tıklayınız
Bölüm Kurulu Görev/iş Yetki ve Sorumluluklar için tıklayınız
Yönetim
- Bölüm Başkanı: Doç. Dr. Ersin BURNAZ
- Bölüm Başkan Yardımcısı: Öğr.Gör.Dr. Aylin OFLUOĞLU
Akademik Personel
Öğretim Elemanları Ders Bilgilendirme Sayfası
- Sema Güzelcik Ders Bilgilendirme Sayfası için tıklayınız
Program Tanıtımı için tıklayınız
Bologna Ders Bilgi Paketi için tıklayınız
Öğrenci İşleri-Sıkça Sorulan Sorular için tıklayınız
Onaylı Ders İçerikleri için tıklayınız
(Öğrencilerimiz, resmi işlemlerinde onaylanmış ders içeriklerini kullanabilirler)
DGS İle Geçiş Yapılabilecek Lisans Programları için tıklayınız
Sınavsız İkinci Üniversite için tıklayınız
Eğitim Öğretim Geçiş İşlemleri için tıklayınız
Yükseköğretim Girdi Göstergeleri (YÖKAtlas) için tıklayınız