Yüksekokulumuzun 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Akademik Değerlendirme Toplantısı gerçekleştirildi.
Toplantıda geride kalan eğitim-öğretim yılının genel değerlendirmesi yapılarak, gelecek döneme ilişkin hedefler ve planlamalar ele alındı.
Toplantı kapsamında, Büro Hizmetleri ve Sekreterlik Bölüm Başkanlığı görevini devreden Öğr. Gör. Dr. Hamza Corut'a, görev süresi boyunca bölümümüze, yüksekokulumuza ve üniversitemize sunduğu değerli katkılarından dolayı Teşekkür Plaketi takdim edildi.
Eğitimde kaliteyi artırmak ve öğrencilerimize daha iyi bir öğrenim ortamı sunmak amacıyla çalışmalarımızı aynı kararlılıkla sürdürmeye devam edeceğiz.
#BeşikdüzüMYO #AkademikToplantı #20252026 #EğitimÖğretim #AkademikGelişim










